Stats counter, realtime web analytics, heatmap creator
Chci vyhledávat v:

Léto je tu jako na koni, a kdo by nechtěl u vody v plavkách vypadat prostě skvěle? No určitě každý, ale ne každý si ví rady, jak jednou pro vždy zvítězit nad přebytečnými kily!

           stihlost3

My máme naštěstí řešení! Dnes vychází Malá kniha štíhlosti od trenérky a koučky Lauren Slaytonové. Titul, který vám poradí, jak se konečně dostat přes klasická klišé, jako jsou svátky,společenský život, rodina, práce, a vůbec všechno, co vás v hubnutí a udržení si skvělé postavy brzdí.

Máme pro vás skvělý tip, jak zjistit, co funguje a co je dobré. Malá kniha štíhlosti je totiž malá jen velikost, uvnitř se skrývá mnoho velkých rad, které vám pomohou ke zdraví a vysněné postavě.

Autorka Lauren Slaytonová je uznávaná poradkyně v oblasti výživy. Přichází s jednoduchým plánem, s pomocí kterého jednou provždy ovládnete svoje chutě a získáte nejen štíhlou postavu, ale taky zdravé tělo a vyrovnaného ducha. „Ve své knize uvádím strategie a rady, jak se při dodržování diety vyhnout těm nejběžnějším nástrahám. Naučíte se, co považuji při dlouhodobém hubnutí za nejprospěšnější, osvojíte si lekce, které vám umožní plánovat a připravovat, ba dokonce občas ze svého kurzu odbočit – a přitom mít stále úspěch."

Osobní kuchaři a sestavy jídelníčků s hotovou stravou vám poslouží, protože se nebudete muset o jídle sami rozhodovat.

Malá kniha štíhlosti vám totiž poskytne know-how a všechny věci, které je třeba udělat, když se chystáte do plavek. Pomůže vám žít život štíhle a šťastně až do smrti.

Expertka na výživu Lauren Slaytonová vám pomůže obejít ty dokola omílané překážky v dietách – práci, rodinu, společenský život, svátky atd. – a vyhrát nad nimi. Teď a tady. Lauren se s vámi podělí o tajnou součást hubnutí – plánování – protože předvídání překážek mezi vámi a štíhlostí je stejně důležité jako to, co jíte. A co je na tom všem nejlepší, Lauren vytvoří díky Malé knize štíhlosti strategie za vás.

Zapomeňte na neustále se opakující a často si odporující informace o výživě a stravovaní, co vám víří v mysli. Nastal čas věci zjednodušit. Pokud si sestavíte svých „Deset kroků k štíhlosti", připravíte se na úspěšné hubnutí.

Pokud budete mít v pořádku svoje základní principy, získáte sebedůvěru a dostanete věci pod kontrolu, můžete se pustit do ostatních oblastí svého stravovaní. V každém z nás se určitě skrývá jakýsi netrpělivý skřítek, který touží po rychlých a radikálních výsledcích.

Nejprve si musíte podrobně rozebrat „Deset kroků ke štíhlosti" a „zkultivovat" anebo pokud chcete „vybrousit" svoje každodenní chování, které vás brzdí.

Deset zázračných kroků ke štíhlé postavě!
1. Proteinová snídaně do 2 hodin po probuzení.
2. Užívejte omega-3 a vitamin D v doplňcích stravy.
3. Vypijte denně 2,25 litru vody/minerálky a 2 šálky zeleného čaje.
4. Ryba na talíři čtyřikrát týdně.
5. Ovoce maximálně jedno denně.
6. Omezte obiloviny, sacharidy a škrobovitou zeleninu na 1 porci denně.
7. K obědu jezte víc než k večeři.
8. Po večeři zavřete kuchyň.
9. V noci spěte aspoň 7 hodin.
10. 3 hodiny kardia cvičení týdně.

Malá kniha štíhlosti vychází 16. 6. 2014. Zakoupit ji můžete na www.noxi.cz anebo ve vašich knihkupectvích za 279 Kč.

Mirka Karásková

 

 

bnr IB2016 GIF 300x300 01

 bej16 300x300