Stats counter, realtime web analytics, heatmap creator
Chci vyhledávat v:

Je po Valentýnu a jsem ráda, že se tady můžu vypsat jak slavit nebo neslavit tento svátek zamilovaných.

valentýn

Letos oslavím Kristova léta, jsem pět let vdaná před tím jsme spolu ještě chodili jeden rok. Tak si myslím, že se docela dobře známe. Máme společné zájmy a čtyř-letého syny. A naše oslavy Valentýna byli pokaždé jiné a pro mě celkem romantické. Trávili jsme ho převážně na horách kde máme společnou kamarádku která provozuje penzion. Dostala jsem kytky snídani do postele příjemnou masáž od manžela večer sauna víno a celý den byl takový fajn. Já vím někdo namítne, že je to kýč, ale já to měla ráda a i když to bylo pokaždé stejné, těšila jsem se na to a přišlo mi to romantické.

I letos jsme měli naplánované hory i když sníh nikde jenom sjezdovky byli trochu zafoukané, ale zase jsem věděla, že si uděláme prodloužený víkend vypadnu na chvilku z práce a budeme celá rodina pohromadě. Prostě rodinná pohoda. Synek dostal letos svoje první lyže, no spíš lyžičky, tak jsem se těšila, že se začne učit se mnou lyžovat, protože manžel jezdí na snowboardu a lyže mu přijdou zbytečné a málo akční, tak mi bylo jasné, že to zůstane na mě. Ale tak jsem to brala, že si taky potřebuje odpočinout z práce a vlastně pokaždé to bylo tak. Každý jsme si jezdili jak jsme potřebovali a nebo se i střídali v hlídání.

Na hory jsme vyrazili už ve čtvrtek po obědě a všechno bylo, jak mělo být, dělali jsme si srandu z toho, jak kdo v práci slaví nebo neslaví Valentýna, co kdo dává za dárky od svíček až po spodní prádlo, jak se moc ten svátek medializuje a jestli i my nejsme otroky toho, že někdo řekne teď se budete mít rádi když mi se máme rádi celý rok nebo celé roky a né jeden den v roce. I přes to všechno jsem byla ráda, když manžel všechno naplánoval a udělal jako každý rok co jsme spolu. Všechno bylo dokonale stejné jako roky před tím až do večera. Ráno kytka, snídaně, masáž, hráli jsme si se synem odpoledne jsme byli na procházce............Pro někoho normální den pro mě romantické ráno a odpoledne. Letos poprvé jsem se odhodlala, že si koupím červené erotické spodní prádlo, né, že bych si ho normálně nekupovala, ale jsem konzerva a nosím jenom černé málo kdy bíle. Vše bylo jak mělo po večeři jsme šly na pokoj vykoupala jsem synka a manžel šel domluvit, aby nám zapnuli saunu a, že si dá na baru pivo s cigaretou. Já mezitím uspím synka a počkám až pro mě dojde a půjdeme společně do sauny. Při čtení pohádky jsme, ale usnuli oba dva. Když jsem se probrala kolem deváte a manžel nebyl na pokoji tak jsem za ním šla na bar a těšila se do sauny. V restauraci sedělo pár lidí a Martin, číšník mi řekl, že manžel šel do sauny. Vrátila jsem se na pokoj, vzala si župan, ručník a šla za ním.

A to byla ta chyba a nebo štěstí, je to pár dnů tak nevím. V místnosti, kde je sauna, je i vířivá vana, ledový bazének a klasická lehátka. Všechno nahňácané na malém prostoru a od vchodu do sauny není vidět. V klidu jsem se svlékla a šla za ním do sauny ve které byl bohužel s majitelkou penzionu. Jenomže oni tu saunu pojmuli trochu víc romanticky než mi roky před tím. Ještě teď tam asi stojím a dívám se, jak naše kamarádka sedí na mém muži a .......... Nevím, jak dlouho jsem tam stála, ale myslím, že jsem viděla dost a nikdy by mě to nenapadlo ale asi jsem viděla i konec toho aktu nevím. Pamatuji si jenom, jak mi manžel říkal, že to tak není, že si to nesmím tak brát a že se asi trochu víc napil a že já jsem spala a já nevím co ještě, nepamatuji si nic. Utekla jsem do pokoje, zamkla se a probrečela celou noc. Ráno jsem neměla ani sílu vstát z postele, ale věděla jsem, že musím domů. Synkovi jsme řekli, že jsem nemocná a musíme se vrátit domů. Neskutečná cesta která, neutíkala, dvě hodiny jízdy byly jako celý život a to ticho.

Doma začalo vysvětlování, přemlouvání, vyčítání asi všechno co tak normálně probíhá nebo já nevím nikdy jsme to nezažila a doufám, že už nikdy nezažiju. Manžel se druhý den odstěhoval, vrátil se k rodičům a já nevěděla kudy kam. V pondělí mi přišli do práce rudé růže a omluvný dopis. Vídáme se každý den a je to krátká doba a já nevím, jestli mu mám odpustit nebo ne. I když mu nevěřím jako dřív tak pořád spolu máme syna a pár let života, které nejdou hodit jen tak za hlavu.

Ale vím, že svátek zamilovaných já už nikdy slavit nebudu!!!